Sujet : Jusqu'à présent

Ik kan me niet helpen maar Nike Air Odyssey Womens opmerken dat sommige van de grotere rijders, Chris Froome onder hen, buitengewoon grote / lange voeten en schoenen hebben. Dit is niet beperkt tot Froome of zelfs rijders lang in de gestalte, en het lijkt onevenredig te zijn. Mijn vraag is, vanuit een biomechanica en fysiek standpunt, biedt dit aanbod een grotere hefboomkracht en kracht met de verhoogde lengte? Zo ja, zou dit de renners aanmoedigen om grotere schoenen te dragen dan ze van de fiets zouden afnemen, gezien de verbeteringen in stijfheid en gewicht van carbonzolen. Tot slot, moet de UCI de schoenmaat Nike Air Max 90 Womens Blue regelen? Fudging? (Ik weet dat de laatste vraag de aandacht van sommige lezers kan opleveren.) Nogmaals, ik signaleer niet Chris Froome uit; voor mij is het fenomeen over het peloton de vraag in mijn hoofd opgewekt. Ik denk niet dat er een manier in de wereld is dat het een Adidas ZX Flux Dames voordeel kan zijn om met een langere schoen te rijden dan uw voetgrootte zou eisen. Ten eerste denk ik dat het beheer van een langere hefboom (dwz van de hiel naar de pedaalklem) met de kuitspieren meestal verspilde energie is. De kracht om een ??fiets voort te zetten komt voornamelijk uit de quads, glutes en hamstrings. Het ontwikkelen van die spieren is logisch. Echter, het ontwikkelen van grotere kuitspieren om een ??langere schoen naar beneden te laten vallen zou resulteren in een netto verlies van snelheid, naar mijn mening, door meer gewicht aan het Nike Air Max 90 Womens Pink onderbeen toe te voegen (die sneller beweegt, in een grotere cirkel dan het bovenbeen spieren), waardoor energie wordt bespaard met minimale voortstuwingswinst. Ook hoe langer de schoen, hoe hoger het zadel moet zijn om dezelfde knie- en heuphoeken onderaan de slag te krijgen; Nike Roshe Run Dámské de langere schoen maakt de effectieve beenlengte langer. Een hoger zadel resulteert in meer aerodynamische drag en een hogere massa van de massa, wat resulteert in meer vermogen die nodig is om dezelfde snelheid te handhaven en verminderde bochten en fietsbeheersingseffectiviteit te behouden.

De meeste van de aangepaste fietsen die ik bouwen, zijn voor extreem lange rijders. Zoals je je zou kunnen voorstellen, hebben ze over het algemeen grote voeten. Ik probeer de tegenovergestelde setup met hen te maken van de ene die u voorstelt. Op basis van mijn persoonlijke Nike Air Max 90 Womens Blackervaring als een lange rijder met grote voeten, beveel ik altijd aan dat ruiters met grote voeten hun klitten zo ver mogelijk naar voren schuiven. Met de fietsschoenen kunnen de klitten verder gaan dan de meeste wegschoenen . Op MTB-schoenen betekent dit met behulp Adidas Superstar Donne van het verdere achterste paar gaten in de schoenplaat en schuift de plaat zo ver als het in de twee slots gaat. Op wegschoenen is er maar zoveel dat u kunt doen, tenzij uw schoenen hebben slots op de drie montagegaten. In mijn geval gebruik ik Speedplay Zero pedalen met de "Cleat Extender Base Plate Kit" onder mijn klitten. Ik schuif de verruimingsplaten zover mogelijk op de schoen, en dan bevestig ik de klitten met behulp van de achterste set gaten. Dit zorgt ervoor dat mijn klitten 14 mm verder terug zijn dan de verste ik kon ze zonder de platen terugkrijgen. De Adidas NMD Dámské achterklep maakt het mogelijk om een ??lager zadel te draaien, waardoor het lager wordt om de wind te verminderen en de hantering te verbeteren. Het hebben van de klep tot nu toe vermindert ook de pijn onder de metatarsalen sterk Zo ben ik van de stijfheid van moderne Nike Air Max 90 Pánské koolstofschoenenzolen gebruik - de druk van pedalen over de hele voet verdelen, in plaats van het onder de voet van de voet te concentreren. Ik heb ook een pijnlijke conditie (ontwikkeld uit jaren van fietsen en langlaufen), genaamd "Morton's neuroma" tussen mijn metatarsals en de verre rug klamp maakt deel uit van de oplossing waarmee ik pijnloos kan rijden. Ik denk Het is gewoon toevallig dat Chris Froome grote voeten heeft (en dus grote schoenen) en de Tour en Vuelta wint. In plaats van een voordeel te zijn, haalt hij aan, het kan iets zijn dat hij overwint. Ik Adidas Ultra Boost Donne denk dat de UCI geen hulpbronnen mag gebruiken om "schoenfudging" te vangen en in plaats daarvan meer middelen in te testen voor het testen van verborgen motoren.

De naam Steve Madden is praktisch synoniem met hoge schoenen en dij hoge laarzen. Hij heeft meer dan 2Nike Air Max Classic BW Womens 50 namesake winkels over de hele wereld, en zijn schoenen voor vrouwen worden gedragen in grote warenhuizen. Nu gaat hij binnen op de mannenmarkt. Madden, misschien wel de beroemdste modeondernemer om veroordeeld te worden en gevangen gezet te worden, diende twee en een half jaar in een gevangenis in Florida voor effectenfraude en stockmanipulatie in het begin van de jaren 2000 nadat hij aandelen illegaal verhandeld had van het eerste openbare aanbod van Stratton Oakmont, de investering stevig gerund door Jordan Belfort. De zaak was voeder voor de 2013 Martin Scorsese film "The Wolf of Wall Street", met Leonardo DiCaprio die de heer Belfort en Jake Hoffman speelde bij het spelen van Mr. Madden. Sinds zijn vrijlating uit de gevangenis heeft de heer Madden zich gewijd aan het bedrijf dat hij van houdt. Hij opende een grote nieuwe Nike Air Max 90 Dámské Růžové winkel in Times Square op 1 augustus, met bijna een derde van zijn 2 000 vierkante meter vloeroppervlakte gewijd aan zijn nieuwe focus : mannenschoenen. 'Ik voelde dat mannen kortgeknipt werden', zei hij. "We zetten alle spanning in vrouwen."